środa, 20 czerwca 2018

Zdecydowałem się Wybróbować światłowód. Jaką ofertę wybrałem? Orange Światłowód Opinie

Od ponad dwóch tygodni ściągam szybciej. Wszystkie używane urządzenia korzystające z internetu sprawiają wrażenie innych… . Jak gdyby otrzymały drugie życie. Powód jest prosty – zainstalowałem w mieszkaniu internet światłowodowy. Bardzo długo czekałem na możliwość podłączenia internetu światłowodowego do naszego mieszkania.

Każda osoba zarabiająca przez internet, dla której szybkość połączenia często oddziałuje na wysokość zarobków i efektywność wykonywanej pracy.

Jaką ofertę wybrać? Orange Światłowód Opinie

Osobiście postawiłem na najwyższy obecnie możliwy wariant, czyli 600 Mb/s. W pierwszym roku będę za niego płacił tyle samo, co wcześniej za 4-krotnie niższy transfer, a po pierwszym roku niewiele więcej. 

Inaczej rzecz ujmując, nie czuję, żebym za dużo płacił. Jakby tego było mało, dzięki błyskawicznie złożonemu zamówieniu miałem okazję załapać na dwie promocje. Muszę jednak uczciwie przyznać, że dla wspaniałej większości użytkowników 600 Mpbs to bardzo dużo.

Światłowód jest wytrzymały na warunki atmosferyczne, a poprzez to, że kabel jest doprowadzony do samego mieszkania (a nie jak u innych operatorów – do piwnicy i następnie przewodem miedzianym do domów) nie jestem narażony na spadki prędkości wynikające z niedoskonałości instalacji.

Na instalacje światłowodową zdecydowałem się także dlatego, że jest to technika o teoretycznie bez ograniczonych możliwości rozwoju. W tej chwili barierą nie jest szybkość wysyłania danych, lecz router. Jestem przekonany, że za kilka lat ta szybkość się podwoi lub nawet potroi, gdy w ofercie pojawią się sprzęty wyższej jakości. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz